INFORMACJA FINANSOWA DLA STUDENTÓW WIG

  1. Studenci odchodzący z uczelni WAT (skreśleni, rezygnujący, dyplomanci itp.) zobowiązani są do uregulowania wszelkich zaległości związanych z opłatami za studia.
  2. Prosi się studentów o weryfikację dokonywanych wpłat widocznych na indywidualnym koncie studenta USOS.
  3. Studenci chcący odebrać nadpłatę widoczną w USOS-ie powinni złożyć wniosek o zwrot wraz z podaniem nr. konta bankowego na który ma być dokonany przelew.

Wniosek zeskanowany wraz z własnoręcznym podpisem studenta można wysłać mailowo na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w punkcie podawczym/portierni w bud.58

OPŁATY CZESNEGO ZA SEMESTR LETNIM W ROKU AKADEMICKIM 2024-2025

Opłatę za studia (czesne), jak i wszelkie pozostałe opłaty studenci dokonują na swoje indywidualne konto studenckie dostępne w systemie USOS.

  • Studenci I roku studiów niestac. należność za legitymację studencką wpłacają łącznie z opłatą czesnego za studia za I semestr do 31.03.2025 r.
  • Studenci I (sem. 2), II , III i IV roku studiów niestac. czesne za semestr zgodnie z umową należy opłacić przed rozpoczęciem semestru.

Opłaty za semestr na kontach studentów w USOS-ie będą widoczne do 15.03.2025 r. (po zakończeniu semestru zimowego i po utworzeniu grup na semestr letni)

Studenci mogą składać wnioski o rozłożenie płatności na raty do dnia 15.03.2025 r.

Harmonogram ratalny będzie widoczny na koncie studenta po 20.03.2025 r.

Po tym terminie wnioski nie będą przyjmowane.

Wnioski należy składać osobiście w biurze podawczym wydziału lub wysyłając skan z własnoręcznym podpisem pocztą elektroniczną na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zobacz wszystkie załączniki (zarządzenia i decyzje) dotyczące opłat wydziałowych klikając na link poniżej.

folder Opłaty wydziałowe - zarządzenia i decyzje

Pozostałe uwagi

  1. Fakturę VAT wystawia się nie później niż siódmego dnia od daty wpłaty na rachunek bankowy Akademii. Wynika to z § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie m.in. wystawiania faktur (Dz. U. nr 212, poz. 1337) informacja w Dziekanacie Wydziału pokój nr 5.
  2. Indywidualny rachunek bankowy studenci mogą wygenerować w systemie USOS.
  3. Pamiętać należy, że skrót Wydziału Inżynierii Lądowej i Geodezji to „WIG”.