E-Dziekanat jest serwisem wydziałowym dla studentów i pracowników. Logowanie do serwisu możliwe jest na te same dane logowania, które używane są w systemie USOS, tj. poprzez podanie numeru PESEL w polu identyfikatora oraz odpowiedniego hasła. Jeżeli użytkownik aktywował konto w serwisie e-Dziekanat "starą" i nieaktywną już metodą może logować się również na ustawione poprzednio w ten sposób dane logowania, ale też jednocześnie może skorzystać ze sposobu logowania dla danych z USOS, docelowo zaloguje się na to samo konto.
Studenci w serwisie e-Dziekanat mają dostęp do:
- swojego planu (planów) studiów oraz sylabusów przedmiotowych: po rozwinięciu pozycji z menu głównego "Plany studiów" należy wskazać do wyświetlenia odpowiedni plan, w widoku planu, po kliknięciu w nazwę przedmiotu pojawia się menu kontekstowe, z poziomu którego można wyświetlić kartę informacyjną przedmiotu (ECTS) oraz sylabus przedmiotowy (jeżeli został uprzednio wprowadzony przez autora/autorów),
- rozkładów zajęć według kryteriów dla nauczyciela, grupy, sali, swój rozkład zajęć jak również rozkład zajęć w dniu dzisiejszym: każdy rozkład zajęć aktualizowany jest na podstawie informacji z systemu Planer, wprowadzone przez planistę zmiany są aktualizowane w e-Dziekanacie po 1 nocnej replikacji, rozkłady można wyświetlać w trybie pełnym oraz miniatury, są stronicowane do wydruku w kolorze, w czerni i bieli, dodatkowo istnieje możliwość zapisania rozkładu w formacie Outlook i importu takiego pliku przykładowo do kalendarza Google (operacje wydruku oraz eksportu są dostępne pod określonymi ikonami w lewym panelu menu),
- konsultacji w bieżącym semestrze, aktualizowanych na podstawie informacji wprowadzonym przez pracowników w systemie e-Dziekanat (w zestawieniu funkcjonuje mechanizm ogólny filtrów na podstawie ciągu znaków wpisanych w "czarnych polach edycyjnych" i naciśnięciu klawisza "Zastosuj" można w ten sposób zawęzić zbiory wyświetlanych informacji)
- aktualnych i dodatkowych (poprawkowych) terminów egzaminów i zaliczeń, W przypadku dodania w e-Dziekanacie nowej funkcji, w sekcji informacji "Ostatnio dodano" wyświetlanych bezpośrednio po zalogowaniu (lub poprzez kliknięcie w ikonę "News" w lewym panelu menu) pojawi się odpowiedni wpis dotyczący tej funkcji.
W razie jakichkolwiek problemów lub niejasności zalecany jest kontakt mailowy: