27-01-2021 | 08:00-09:00 Kataster i gospodarka nieruchomościami |
27-01-2021 | 08:00-09:00 Gospodarka nieruchomościami |
27-01-2021 | 15:45-17:20 WIG19BW1-2S0 WM zaliczenie ćw. |
27-01-2021 | 17:35-19:10 WIG19BX1-2S1 WM zaliczenie ćw. |
29-01-2021 | 09:50-11:25 Eksploatacja wojskowych obiektów bud_ CW7 |
29-01-2021 | 13:30-15:05 Niszczenie Obiektów i elementów infrastruktury - W15 |
30-01-2021 | 13:30-15:05 WM1 4 termin ćwiczenia |
Aby w pełni korzystać z zasobów Centrum Pobierania Plików (CPP) należy przejść proces rejestracji zakończony założeniem konta z Nazwą Użytkownika i hasłem dostępowym.
Konto wykładowcy i studenta różnią się od siebie prawami dostępu oraz standardami rejestracji i logowania, a także dostępem do poszczególnych stron Centrum i pozycji menu.
W celu założenia swojego konta klikamy w module logowania na link Załóż swoje konto
STANDARDY REJESTRACJI WYKŁADOWCY
1. W pole PEŁNA NAZWA wpisujemy pełne imię i nazwisko rozdzielone spacją.
2. W pole UŻYTKOWNIK wpisujemy swoją nazwę użytkownika według schematu: pierwsza litera imienia i pełne nazwisko.
PRZYKŁAD TWORZENIA NAZWY UŻYTKOWNIKA
Wszystko pisane małymi literami, bez polskich znaków i bez spacji.
Np.: Jan Śliwiński będzie miał UŻYTKOWNIKA - jsliwinski
3. W polu ADRES E-MAIL wpisujemy swój adres e-mail i powtarzamy w polu POWTÓRZ ADRES E-MAIL
4. W polu HASŁO wpisujemy swoje dowolne hasło.
5. W polu POWTÓRZ HASŁO wpisujemy ponownie swoje hasło
6. Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
7. Należy też wypełnić system anty-spamowy CAPTCHA przepisując tekst z obrazka. Jeżeli jest on trudny do odczytu należy
naciskać ikonę NOWA PODPOWIEDŹ, która znajduje się pod obrazkiem z tekstem.
8. Po wypełnieniu formularza naciskamy przycisk ZAREJESTRUJ.
Proces rejestracji jest już zakończony.
Konto wykładowcy jest już aktywne i posiada uprawnienia podstawowe. Jednak należy dać czas administratorowi na przypisanie konta do grupy wykładowców - autorów, założenia kategorii plików, co pozwoli ujrzeć całą zawartość Centrum Pobierania Plików i zamieszczać w nim swoje materiały. (czas wykonania tylko w dni robocze - od 1 godz do 8 godz.)
Jeżeli e-mail podany w rejestracji nie jest standardowym e-mailem wat - z końcówką @wat.edu.pl prosi się zarejestrowanego wykładowcę o dodatkowy kontakt potwierdzający z administratorem - tel. 261-83-74-21 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Godziny pracy administratora: pon-pt 8.00-16.00.
Sekretariat Dziekana:
tel. 261-83-90-76
tel./fax 261-83-95-69
Kierownik Dziekanatu:
tel. 261-83-90-57
Dziekanat stacjonarne:
tel. 261-83-94-14
Dziekanat niestacjonarne:
tel. 261-83-90-15
Dziekanat II st. Budownictwo:
tel. 261-83-74-89
Dziekanat II st. Geodezja:
tel. 261-83-90-15
Legitymacje i hologramy:
tel. 261-83-74-89
Sprawy finansowe
tel. 261-83-74-26
Administrator IT:
tel. 261-83-74-21